W ciągu 10 miesięcy 2024 roku w Polsce kupiono 11 051 egz. hybrydowej Toyoty C-HR. Klienci chętnie wybierają auta w wyższych wersjach wyposażenia. Samochód jest zdecydowanym liderem segmentu.
Średniej wielkości crossover – Toyota C-HR – jest jednym z najważniejszych modeli koncernu w Europie. Rok 2024 jest dla niego przełomowy. Na rynku dostępna jest zarówno niezwykle udana pierwsz generacja tego auta z ekonomicznymi i niezawodnymi napędami hybrydowymi w bardzo atrakcyjnych cenach, jak również nowa Toyota C-HR. Zastosowano w niej hybrydę piątej generacji, w tym – po raz pierwszy w historii modelu – hybrydę plug-in.
Jak pokazały dane sprzedażowe z pierwszych 10 miesięcy 2024 roku, Toyota C-HR w trakcie zmiany generacyjnej cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem wśród polskich klientów. Model ten jest liderem segmentu C-SUV. Jest to także jeden z trzech najpopularniejszych modeli Toyoty z napędem hybrydowym. Od stycznia do października bieżącego roku sprzedano już 11 051 egz. tego auta, czyli niemal tyle, ile w całym ubiegłym roku. Do klientów trafiły 1363 egz. pierwszej generacji tego pojazdu oraz 9688 egz. drugiej odsłony.
Klienci wybierający nową Toyotę C-HR najczęściej decydowali się na wersję z ekonomicznym i wydajnym napędem o mocy 140 KM (5866 egz.). 3467 aut to samochody z dynamicznym układem 2.0 Hybrid Dynamic Force 197 KM, który występuje w wariantach z napędem na przód lub z inteligentnym napędem na cztery koła AWD-i. 355 egz. do sprzedaży drugiej generacji auta dołożyła najmocniejsza Toyota C-HR Plug-in Hybrid (223 KM), która do oferty dołączyła w drugim kwartale 2024 roku.