Toyota Motor Europe (TME) sprzedała w Europie już ponad 6 mln zelektryfikowanych samochodów. Od debiutu modelu Prius w 1997 roku japoński koncern sprzedał na całym świecie ponad 30 mln zelektryfikowanych aut. Realizowana od lat wielotorowa strategia TME przyczyniła się do redukcji emisji dwutlenku węgla w gamie Toyoty o 50% od 1995 roku.
Toyota Motor Europe (TME) od lat konsekwentnie realizuje wielotorową strategią redukcji emisji dwutlenku węgla. Swoim klientom oferuje szeroką gamę samochodów nisko- i bezemisyjnych, w tym klasyczne hybrydy, hybrydy typu plug-in, bateryjne auta elektryczne oraz samochody elektryczne na wodór. Firma stara się dostarczyć zelektryfikowane auta jak największej liczbie klientów.
Pod koniec 2024 roku sprzedaż samochodów ze zelektryfikowanymi napędami w Europie przekroczyła już 6 mln egzemplarzy, a średnia emisja gamy Toyoty w naszym regionie zmniejszyła się o ponad 50%* (od 1995 roku). Globalna sprzedaż pojazdów z takimi napędami w latach 1997–2024 przekroczyła z kolei 30 mln egzemplarzy.